poniedziałek, 4 czerwca 2012

Polka czuje się najbardziej seksy w 34 roku życia...

Wczoraj byłam na weselu u przyjaciółki, która jednocześnie była druhną na moim ślubie blisko 8 lat temu.
Tam spotkałam dziewczynę, która pamięta mnie jeszcze z wspólnej imprezy osiemnastkowej Panny Młodej (mojej druhny).
Ja niestety jej nie pamiętałam :-(  (muszę obejrzeć zdjęcia, to z pewnością sobie przypomnę).

Ona właśnie powiedziała, że jakiś czas temu słyszała, że powstał raport, że Polki czują się najbardziej seksy w 34 roku życia. I o tym raporcie oraz wynikach raportu przypomniała Pannie Młodej w dniu jej ślubu.


My we trzy (z Panną Młodą) właśnie w tym toku jesteśmy trzydziestoczterolatkami :-).

Niestety nie udało mi się tego raportu odszukać w necie.

Moja druhna, w tym roku wzięła ślub - bardzo seksi,
ja w tym roku, w lipcu urodzę pierwsze dziecko - też seksi,
a tamta trzecia koleżanka wygląda muszę przyznać zjawiskowo jak na 34 lata: dwoje dzieci, figura nastolatki, piękna buzia z odrobiną makijażu i cudny uśmiech - bardzo bardzo seksi....

Wszystkim 34-latkom róże :-)

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz