poniedziałek, 4 czerwca 2012

W poniedzaiłkowy poranek... przeglądanie szafy

Dziś doszły do mnie zamówione i oczekiwane worki próżniowe.

Zamówiłam je w www.softpack.pl.
Dwa worki z możliwością zawieszenia w szafie, oraz pięć worków do położenia gdzieś.
Worki okazały się super, chociaż początkowo gdy pompowałam zamówioną pompką, to się strasznie zirytowałam.
Nie zamawiacie pompki do odpompowania powietrza - strata czasu i energii.

Worki były z instrukcją po włosku, ale jakoś domyśliłam się że może warto wykorzystać odkurzacz do odciągnięcia powietrza i rzeczywiście- zassał całość powietrza z worka, a ja szybko zakręciłam otwór.

Worki są bardzo fajne polecam. Zakup kilku zmusi do dokładnego przejrzenia szafy pod kątem nie używanych od lat ubrań, które są jeszcze w dobrym stanie.
  
 Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz