wtorek, 10 lipca 2012

Projekt denko- krem Dax Perfecta Cera Mieszana

Moja cera jest mieszana z tendencją do przetłuszczania, z widocznymi śladami potrądzikowymi i nielicznymi ale wyraźnymi przebarwieniami.

Przez dłuższy czas nie stosowałam kremu do twarzy, a jedynie fluid i mleczko do demakijażu.
Dowiedziałam się jednak, że podstawowym błędem jaki robią właścicielki cer mieszanych i tłustych to nie wystarczające nawilżanie cery. To również jest przyczyną dlaczego cera produkuje nadmiar sebum.

Stąd po kilku miesiącach bezkremowych zdecydowałam się na zakup kremu Perfecta cera mieszana Daxa.
http://www.sklep.dax.com.pl/produkt/5900525036018-krem-dotleniajacy-na-dzien-i-na-noc-matujacy-i-zwe/


Do Daxa mam troszkę sentyment, ponieważ kiedyś stosowałam ich serię Diamentowa microdermabrazja (krem na noc, na dzień i piling do twarzy). Pamiętam, że nawet gdy mi się kremy i piling skończyły, to ponownie kupiłam te same kremy. Innymi słowy byłam zadowolona.

Po jakimś czasie, co najmniej po zużyciu 2-óch opakowań krem zaczął mnie ściągać - uczucie zbytniego ściągnięcia twarzy  i po zakończeniu opakowania nie zaku0piłam go ponownie. 

Tym razem kupiłam Perfecta Cera Mieszana - ten dodatkowo jest chyba 2 x tańszy niż poprzedni.
Jestem z niego bardzo zadowolona.

Dziś go skończyłam. Do ostatniej kropelki kremu....

Dla mnie sprawdził się idealnie. Po umyciu buzi wodą moja cera jest ściągnięta, jednocześnie ostatnio pojawiło się na niej kilka wyprysków.
Po nałożeniu kremu, zwykle po umyciu buzi cera jest gładka, wydaje się być aksamitna i nie mam uczucią ściągnięcia, a jednocześnie nei przetłuszcza mi się - czyli moja cera mieszana ze skłonnością do przetłuszczania jest nawilżona w sam raz.

W skali do pięciu daję mu ocenę 5/5
Fajny krem, b. dobry jakościowo, super cenowo- około 16-18 PLN.

Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz