piątek, 6 lipca 2012

Subiektywny pogląd na Małą czarną i Zwierciadło

Odkąd kilka lat temu w telewizji TV4 pojawił się w godzinach południowych program "Mała czarna" byłam jego miłośniczką od pierwszego wejrzenia.
Kasię Montgomery uwielbiałam i słuchałam jak guru. Jej historia choroby, oraz historia szansy jaką otrzymała od właściciela kanału TV4, była dla mnie niesamowita i pogłębiła moje uwielbienie dla programu.
 http://www.youtube.com/watch?v=cbBq-9BFSxY&feature=player_detailpage

 Strasznie podobał mi się również dobór prowadzących: Kasia Lengren z jej nawiązywaniem do XIX wiecznej tradycji bogatych domów mieszczańsko-szlacheckich, czy niezależna Karolina Wajda - singielka w okolicach 40-tki, córka nieporównanej Beaty Tyszkiewicz. Inne prowadzące też mi się podobały.

Od kiedy program przeniesiono na sobotnie i niedzielne południe - miałam mniej mozliwości oglądania go, ale starałam się być na bieżąco, oglądając powtórki, czy odcinki w telewizji internetowej.

Natomiast odkąd Kasia Montgomery została naczelną magazynu Zwierciadło, jednocześnie nadal prowadząc Mala czarną - program zupełnie stracił dla mnie oryginalność i po prostu przestał mnie interesować.
Nie stało się to z dnia na dzień. Nadal przez jakiś czas oglądałam odcinki i nawet teraz lubię włączyć ten program, ale widzę, ze nie jest to dla mnie już ciekawe i wiarygodne źródło informacji.
Pojawiające się od czasu do czasu kryptoreklamy magazynu Zwierciadło działają na mnie jak czerwona płachta na byka: wręcz złoszczą mnie.

Nawet Kasia Lengran, w programie na wizji nie jest w stanie przywrócić mi radości z jaką kiedyś oglądałam ten program. Teraz patrzę na nią i jej poczucie humoru już nie wydaje mi się tak zabawne jak kiedyć.

Moja miłość do programu i prowadzących wywietrzała....
a strasznie żałuję, najbardziej tego, że Kasia Montgomery została naczelną Zwierciadła,. bo dla mnie te dwie funkcje zupełnie do siebie nie pasują i nie uzupełniają się.
Niestety od lat nie mogę zmienić mojego nastawienia do magazynu Zwierciadło, które zupełnie nie jest dla mnie ciekawe.

http://zwierciadlo.pl/zwierciadlo

Jeszcze raz mówię, że szkoda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz