czwartek, 5 lipca 2012

Tastowanie kosmetyków Yves Rocher: mleczko, krem nawilżający, krem zwężający pory

Lato, początek wyprzedaży. Kilka dni temu weszłam do Yves Rocher, kiedyś bardzo lubiłam perfumty tej firmy, a niedawno moja koleżanka Magda wsponiała, że uwielbia kremy tej firmy.

Promocje cenowe były rzeczywiście i skusiłam się na 3 produkty:
mleczko


jako, że mam cerę mieszaną z tendencją do przetłuszczania, więc zdecydowałam się na lato na krem nawilżający



i skusiłam się jeszcze na krem zwężający pory


Jeszcze nie mogę powidzieć na pewno, ponieważ tylko kilka dni testuję,
ale mleczko do demakijaży odrobinę mnie uczula.
Okolice ust lekko mnie swędzą po zastosowaniu mleczka.

Krem nawilzający Hydre Yves Rocher z pewnością sprawdzi się, nie ma rzadnych reakcji alergicznych po nim, fajnie się wchłania i pozostawia skóre miłą w dotyku- myślę, że zda sprawę również pod makijarz.

Natomiast krem zwężający pory- stosowałam raz, ale po kilku gorzinach zauważyłam, że się nie wchłania, tylko roluje i można zbierać go paznokciami z buzi.....

Niestety to nie jest fajne.
Strasznie nie lubię gdy zakup mi się nie powiedzie, a wygląda na to, że ten krem zwężający pory Zaro Default Yves Rocher nie będzie należał do zakupów udanych.

Potestuję jeszcze kilka dni i wówczas wrócę z pełniejszą recenzją.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz