piątek, 22 czerwca 2012

Przebarwienia na skórze oraz rozszeżone pory i korygowanie ich

Jakiś czas temu pisałam o przebarwieniach na buzi, których nabawiłam się już kilka lat temu i dotąd nie udało mi się ich zlikwidować.

Pozostaje mi tylko ich korygowanie za pomocą fluidów kryjących. Kilka miesięcy temu zakupiłam podkład Toleriane Tinet La Roche-Possay.

Tak wygląda na dłoni
oraz na buzi, położony na moje przebarwienie oraz rozszerzone pory
Niestety w centralnej części policzka mam przebarwienie, które pokryte nie zostało. Jest widoczne. 
Dodatkowo fluid tworzy na buzi maskę, bardzo głęboko wchodzi w rozszeżone pory, przez co je znacznie uwidacznia. Ale przede wszystkim słabo koryguje przebarwienia.
Produkt, który sprzedawany jest w aptekach i kosztuje około 70 PLN niestety nie jest dobry.

Ja mam ochotę go wyrzucić, ale strasznie szkoda mi wydanych pieniędzy.

Generalnie zdecydowanie nie polecam Toleriane Tient La Roche-Possay.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz