poniedziałek, 18 czerwca 2012

Odkrycie - książki Magdaleny Samozwaniec

W ubiegłym roku, w marcu leciałam do Bolonii i jeszcze w Warszawie na lotnisku kupiłam książkę Magdaleny Samozwaniec- "Z pamiętnika nie młodej już mężatki."
Kupiłam ją, ponieważ spodobał mi się cytat na pierwszej stronie: 

"Jeśli nie chcecie zostać na stare lata same, pamiętajcie, że zamiast zrzędzić mężowi nad głową, zróbcie mu karczemną  awanturę."

Cytat ten rozbawił mnie i zaintrygował.

Książka jest zabawna, napisana z dużym poczuciem humoru - bardzo mi się spodobała, prawie dokończyłam ją czytać zanim dolecieliśmy do Bolonii.

Następne zaczęłam polować na inne publikacje autorki. Najbardziej znana jej książka to "Maria i Magdalena", którą udało mi się zakupić dopiero kilka dni temu w Weltbild.

Zaczęłam dopiero ją czytać i jeszcze nie mogę powiedzieć czy spodoba mi się równie co "Z pamiętnika nie młodej już mężatki", do lektury, której serdecznie zachęcam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz